23 maja 2024 roku w Teatrze Kamienica w Warszawie odbyła się uroczysta Gala Liderów Rynku FMCG i Handlu, podczas której wręczono nagrody Złoty Paragon 2024. Organizatorem tego prestiżowego wydarzenia był miesięcznik Hurt & Detal, który od 2006 roku zajmuje się tematyką handlu i produktów FMCG.
Gala ma na celu podkreślenie znaczenia sektora spożywczego i handlu dla gospodarki, a także stworzenie okazji do wymiany doświadczeń i nawiązania kontaktów biznesowych. Wyróżnienia Złoty Paragon przyznawane są produktom, które w minionym roku cieszyły się największą popularnością i najlepiej rotowały na półkach sklepowych.
Laureaci nagród Złoty Paragon wyłaniani są na podstawie głosów czytelników miesięcznika Hurt & Detal, którzy są profesjonalistami z branży handlowej. W tegorocznej edycji do konkursu zgłoszono 380 produktów w 65 kategoriach, a nad procesem wyboru czuwała agencja badawcza Kantar Polska (Wiadomości Spożywcze).
Klej Kropelka, otrzymał wyróżnienie w kategorii „Pozostałe produkty non-food”.
Wydarzenie obejmowało również panel dyskusyjny na temat strategii marketingowych, gdzie eksperci z branży rozmawiali o efektywności tradycyjnych i nowoczesnych podejść do marketingu.
Gala Liderów Rynku FMCG i Handlu oraz nagrody Złoty Paragon są ważnym elementem polskiego rynku FMCG, podkreślającym znaczenie najlepszych produktów i innowacji w handlu. Dzięki temu wyróżnieniu, nagrodzone produkty zyskują większe zaufanie konsumentów i przyczyniają się do podnoszenia standardów rynkowych.